torsdag 25 december 2014

Min bästa vän och min bästa julklapp!

Jag har i hela mitt liv velat ha en parfym med en sådan där rund pump som man trycker på för att puffa ut parfymen eftersom det ser så sjukt glammigt och rockstjärneaktigt ut.
Någon gång har jag stött på just en sådan parfym i en butik men då har de alltid luktat skunk och genast förlorar det ju då sin poäng för man vill ju liksom kunna använda den också - inte bara titta på den.

Så igår när jag öppnar julklappen från min allra bästa vän Nettan så finns den plötsligt där, den perfekta parfymen med både god doft OCH tillhörande glammig pump. 
Jag blev lika lycklig som vilken unge som helst som fått den perfekta klappen, skuttade upp och ner på stället och var till och med tvungen att väcka min fina J som hade somnat för att genast visa vad som hade kommit i min ägo.

         

Bara den perfekta bästa vännen lägger ner jobbet på att nosa fram den perfekta klappen. Det fanns verkligen en tanke bakom det paketet.
Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar